Revitalizácia, konkurz a reštrukturalizácia

Naše know-how obsahuje vyskúšané a funkčné nástroje, praktické postupy a techniky zamerané na rýchle zvýšenie produktivity vašej firmy.

Manažerské poradenství

Předáme Vám rychle, stručně a jasně soubor našich zkušeností s řízením firem, které jsme získali ve více než stovce českých podniků.

Marketingové poradenstvo

Ukážeme vám, ako byť viac vidieť, ako byť dôveryhodnejší a ako to urobiť, aby vašu firmu ľudia viac poznali.

Marketingová stratégia - kľúč k víťazstvu na trhu

Marketing firmy je trochu ako šachová partia. Je potrebné poznať situáciu na trhu, uvedomovať si možné "ťahy" a mať odvahu v pravý čas zdravo riskovať. Na zostavenie optimálnej marketingovej stratégie budete potrebovať skúsenosti, informácie a impulz k riešeniu vecí inak, novým spôsobom. Sme vám k dispozícii. S našimi znalosťami, skúsenosťami z mnohých projektov a s naším kreatívnym prístupom k problémom získate:

  • výpis distribučných kanálov a ako s nimi pracovať
  • zhrnutie marketingových nástrojov
  • 3 základné spôsoby, ako s pomocou marketingu zvýšiť tržby
  • úderný marketing na internete
  • spôsoby efektívnej marketingovej komunikácie
  • jednoducho vám dodáme všetky nevyhnutné časti marketingovej stratégie

Sme pre vás pripravení urobiť všetko, čo reklamná agentúra, ale za oveľa výhodnejších cenových podmienok i výsledných efektov na vaše tržby. To je dané tým, že sa nešpecializujeme len na reklamu, public relations či propagáciu ako takú. Tým, že pracujeme vo firmách našich klientov komplexne, máme oveľa hlbšie pochopenie pre podnik, produkty a služby, širšie pochopenie cieľových skupín a zákazníkov. To sa následne prejavuje na výkonnosti marketingovej stratégie, ktorú do firmy implementujeme.

MARKETING TROCHU INAK

Mnohí ľudia majú za to, že za predajným úspechom firiem stojí dobrý nápad (podnikateľský zámer) a partia schopných ľudí (vrátane dobrých obchodníkov, ktorí vedia predať). Pravdou je, že sa v minulosti na trhu ujali aj produkty a služby, ktoré neboli príliš kvalitné ani užitočné. Nemuseli ich predávať ani najskúsenejší obchodníci. Skutočnou silou úspešných firiem bola a je dobre prepracovaná marketingová stratégia!

MARKETING FIRMY je oblasť, ktorú malé a stredné podniky vedľa finančného riadenia podniku najviac zanedbávajú. To dokazuje fakt, že rad podnikateľov si pod pojmom marketing predstavuje úplne niečo iné, než skutočne znamená. Marketing je nástroj na podporu vášho predaja. Marketing je vašou komunikáciou s vonkajším svetom. Marketing je o vašej schopnosti prinútiť trh, aby chcel váš výrobok či službu. A vhodne zvolená marketingová stratégia je podľa nášho názoru alfa a omega dnešného predajného úsilia takmer všetkých firiem. Ak máte skúsených obchodníkov, dobre nastavená marketingová stratégia ich úsilie zväčší exponenciálne..

Naopak, zlá alebo žiadna marketingová stratégia značne oslabuje úsilie vašich obchodníkov. Premyslený marketing dokáže z priemerných obchodníkov urobiť hviezdy.

Čo je podstatou marketingového poradenstva vo vašej firme?

Dôsledná marketingová analýza stavu vašich aktivít v tejto oblasti.

Vytvorili sme rad troch oblastí, v ktorých s vami prechádzame desiatky otázok, na ktoré chceme poznať odpovede. Tieto vaše odpovede nám umožnia rýchlo pochopiť stav vášho marketingu.

Maximalizácia využitia vašej marketingovej stratégie

Na základe marketingovej analýzy vašej firmy začneme spoločne pracovať na využití vášho súčasného potenciálu v oblasti marketingu. Ide o súbor nástrojov, ktorý vám priblížime takto:

Predstavte si, že je jeden rybár a má jeden prút. Koľko za deň chytí rýb? V porovnaní s rybárom, ktorý je tiež sám, ale má desať prútov na chytanie rýb. Kto z nich chytí za deň viac rýb? Samozrejme, zákazníci nie sú ryby a firmy ich nechytajú na prúty, ale podstata je rovnaká. Koľko prútov, predajných kanálov, spôsobov oslovenia vašich zákazníkov (či už stálych alebo potenciálnych) máte? Jeden, tri, desať? Sto?

S nami získate toľko prútov, koľko je vo vašej situácii možné a finančne prijateľné. V kombinácii s finančnou analýzou podniku vám dáme odporúčania, čo je zdravo znášateľné pre investovanie primeranej finančnej čiastky do marketingu. Marketing nemusí byť mimochodom o stovkách tisícov vynaložených na reklamy v médiách a podobne. Rovnako ako „partizánsky boj“ nebol tak nákladný, pretože mal menšie nároky na koordináciu a množstvo bojových jednotiek, môže byť aj marketing vedený úderne a pritom lacno. Obráťte sa na nás a dozviete sa viac.

Multiplikácia vášho maxima v marketingu

Jedna vec je, že v súčasnej chvíli má vaša firma určitý maximálny potenciál. Pozrite na vyššie uvedený odstavec. Druhá vec je, že tento maximálny potenciál vášho marketingu sa vhodnými marketingovými stratégiami a ďalšími opatreniami (v oblasti financií, personalistiky, manažmentu, predaja atď.) dá zvýšiť.

Predstavte si, že vlastníte auto, ktorého výkon je 180 koní. Doposiaľ ste mohli využívať len 120 koní. Maximalizácia využitia vašej marketingovej stratégie vám pomôže dostať sa na plný výkon 180 koní. Zároveň však existuje možnosť „prečipovania“ motora alebo namontovania nového motora do vášho auta, čo povedie k tomu, že vaše auto bude mať výkon nie 180 koní, ale 240 koní, 350 koní alebo 520 koní. Jednoducho posuniete hranice.

Personální audit

Zjistíme, zda využíváte potenciálu vašich lidí a zda firemní prostředí, ve kterém vaši lidé pracují, stimuluje k maximální produktivitě a výkonům.

Koučing manažérov a obchodníkov

Náš koučing je zameraný na výsledky. V konečnom dôsledku prináša nielen osobnostný rast, ale predovšetkým vyšší výkon firmy.

Manager ad interim

Dočasné riadenie vašej firmy krízovými a interim manažérmi, ktorí vám poskytnú rýchle riešenia a záruku odbornosti.

Podnikateľské poradenstvo v oblasti stratégie rozvoja firmy

Mnoho podnikateľov robí jednu zásadnú chybu. Pracujú vo svojich firmách, ale nepracujú NA svojich firmách. Tieto jemné slovné rozdiely môžu mať fatálne následky. Ak sa vaša firma nebude v čase rozvíjať, konkurencia vás predbehne. Niekomu sa vždy podarí firmu rozvíjať a posúvať vpred, zatiaľ čo vy stagnujete. Preto je nevyhnutné stanoviť stratégiu firmy a neustále pracovať na jej rozvoji. Iba vytrvalé úsilie má význam.