Strategický rozvoj firmy
Strategický rozvoj firmy

Podnikateľské poradenstvo v oblasti stratégie rozvoja firmy

Mnoho podnikateľov robí jednu zásadnú chybu. Pracujú vo svojich firmách, ale nepracujú NA svojich firmách. Tieto jemné slovné rozdiely môžu mať fatálne následky. Ak sa vaša firma nebude v čase rozvíjať, konkurencia vás predbehne. Niekomu sa vždy podarí firmu rozvíjať a posúvať vpred, zatiaľ čo vy stagnujete. Preto je nevyhnutné stanoviť stratégiu firmy a neustále pracovať na jej rozvoji. Iba vytrvalé úsilie má význam.

TVORBA VS. REALIZÁCIA STRATÉGIE FIRMY

Mnoho firiem sa snaží definovať svoju stratégiu, ale často narazia na problémy: stratégie založené na subjektívnych dojmoch manažmentu sú často odtrhnuté od reality. Ďalším častým problémom je, že aj optimálne nastavená stratégia nie je implementovaná alebo využívaná naplno.

Prvú chybu eliminujeme analýzou vonkajšieho a vnútorného prostredia pomocou nástrojov ako STEP analýza, Porterova päťsilová analýza a SWOT analýza. Druhú chybu eliminujeme naším unikátnym nástrojom na riadenie stratégie - osou stratégie firmy a akčným plánom firmy.

INOVAČNÁ STRATÉGIA JE ZÁKLAD VÁŠHO ÚSPECHU

Je vaša podniková stratégia správna? Existuje veľké množstvo odborných literatúr pre manažérov a podnikateľov, ktoré radia, ako správne nastaviť podnikateľskú stratégiu. Správne zvolená stratégia môže priviesť zákazníkov a motivovať zamestnancov. Ruku na srdce, ste si istí, že kráčate správnym smerom a nebojujete s minulosťou?

Jednotlivé kroky tvorby stratégie:

  1. Obchodná a predajná stratégia - Pomôžeme vám nastaviť efektívnu obchodnú stratégiu po dôkladnej analýze vašej firmy.
  2. Poslanie firmy a podnikanie - Pomôžeme vám zistiť, či je vaša obchodná stratégia správne nastavená.
  3. Sub-stratégie pre jednotlivé oblasti - Analýza zameraná na financie, management, marketing a reklamu, nákup, sklad a logistiku, personalistiku, riadenie procesov, výrobu a vzdelávanie zamestnancov.
  4. Finančná stratégia - Stanovenie finančnej stratégie vychádza z dôkladnej finančnej analýzy vášho podniku.
  5. Marketingová stratégia - Definovanie cieľových skupín výrobkov alebo služieb a analýza marketingu.
  6. Stratégia predaja - Určenie vhodných predajných kanálov a prostriedkov na realizáciu predaja.
  7. Personálne riadenie a stratégia - Dobre motivovaní zamestnanci sú kľúčom k úspechu.
  8. Vzdelávacia stratégia - Podpora vzdelávania zamestnancov.

Zaujal vás náš pohľad na vec?

Vyplňte nezáväzný formulár na spodnej strane webu a dohodnite si s nami informačnú schôdzku alebo nás kontaktujte e-mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. alebo na telefóne +420 603 995 052.