Predstavíme vám tri najčastejšie prístupy k strategickému plánovaniu a do detailu si posvietime na ten, ktorý vašu firmu dovedie k mimoriadnym výsledkom. Heslom webinára je: stratégia, nie len denná operatíva, a bude založený na skúsenostiach z praxe riadenia viac ako 300 firiem.
Stratégia nie je neslušné slovo
Absencia stratégie v tom pravom slova zmysle je ten najpálčivejší problém malých a stredných firiem v našom rybníku. Topia sa v operatíve, riešia minulosť, žmýkajú svojich ľudí a výsledok žiadny. Hasenie požiarov ako jediná dlhodobá stratégia firmy jednoducho neobstojí.
Prestaňte hasiť každodenné požiare
Urobte si čas a príďte si vypočuť a prediskutovať, ako sa s implementáciou stratégie popasovali už iní pred vami. Rozšírte si obzory o možné cesty, ktoré by vám možno vôbec nenapadli.
Keď sa dá rozvíjať množstvo firiem, prečo by sa nedala rozvíjať tá vaša?
Poučte sa z chýb ostatných a posuňte svoje podnikanie o level vyššie
Čo vás za 60 + 30 minút diskusia čaká?
- Predstavíme 3 najčastejšie prístupy k stratégii, ktoré určite zastáva aj vaša firma.
- Vyznačíme hrubú čiaru medzi operatívou a stratégiou.
- Detailne preskúmame strategický prístup, ktorý vedie k mimoriadnym výsledkom.
- Ukážeme, kedy a ako vznikajú geniálne strategické nápady a koľko vás budú stáť.
- Po celú dobu webinára budeme odpovedať na vaše otázky na chate.
- A zakončíme to diskusiou na horúce témy.
Nie je na čo čakať, hurá do akcie!
Dali sme si za cieľ vtiahnuť vás do prekonávania prekážok stoj čo stoj, takže vám na záver uštedríme ľahké šťuchnutie. Áno, máme pre vás motivačnú výzvu, v ktorej pôjdeme s vami!
Kedy?
Vo štvrtok 21. apríla 2022. Od 8:30 do 10:00 najneskôr.
Kde?
Na platforme Clickmeeting. Link vám dorazí emailom po prihlásení k webinári.
S kým?
Jiří Jemelka
Jiří je majiteľ firmy JPF zameranej na exekutívny interim manažment. Jednoducho povedané, firmy, ktoré sú v problémoch, stavia späť na nohy a tie, ktoré šliapu, rozvíja k lepším výsledkom.
- V súčasnosti jeho ľudia riadia úctyhodných 76 firiem.
- Ich úspešnosť je cez 80 %.
- Za 15 rokov pôsobenia majú za sebou viac ako 350 spokojných zákazníkov.
Sám o sebe hovorí, že sa orientuje ako na ľudí, tak na výsledky. Dokáže ostatných veľmi dobre viesť a inšpirovať k zlepšeniu. Je nezmarný pri hľadaní nových a nových riešení, čím občas vie liezť aj na nervy.:-)
Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už roky. V JPF vyhľadáva na českom a slovenskom trhu skúsených manažérov, ktorí majú za sebou preukázateľné výsledky a majú prekonávanie firemných kríz v malíčku. Počas webinára sa vám bude venovať na chate.
Jana Eckhardtová
Jana je zakladateľka marketingovej agentúry Malá marketingová. Má viac ako 12 rokov praxe a skúseností z desiatok firiem naprieč rôznymi oblasťami. :-)
Čo potrebujete?
Vôbec nič okrem vášho času a funkčného internetového pripojenia.