Josef Dvořák, INEX Spedition s.r.o.

Spolupráca 6 rokov

„Spoločnosť INEX SPEDITION poskytuje služby v oblasti medzinárodnej, tuzemskej nákladnej dopravy, špedície, logistiky a skladovania. V máji roku 2012, kedy spoločnosť oslávila 20 rokov od založenia, nastala situácia, kedy vedenie spoločnosti nielen hodnotilo uplynulé obdobie dvoch desaťročí, ale predovšetkým analyzovalo súčasný stav a ďalšie smerovanie firmy v budúcnosti. V uplynulých zhruba dvoch rokoch došlo k veľkej expanzii a rastu. V tejto dobe sme prechádzali ťažším obdobím spôsobeným nástupom druhej vlny ekonomickej recesie, kedy sa aj napriek stúpajúcim tržbám nedarilo napĺňať stanovenú adekvátnu mieru rentability činností a ziskovosti. Keďže sme vnímali, že firma potrebuje urobiť zásadné a možno aj radikálne zmeny vo fungovaní, obrátili sme sa na spoločnosti zaoberajúce sa poradenstvom firmám našej veľkosti. Po dôkladnom výbere, získaní odporúčaní a referencií bola vybraná spoločnosť J.I.P. pre firmy, s.r.o. zastúpená konateľom pánom Ing. Jiřím Jemelkou. Pri prvotnom kontakte bol pán Jemelka oboznámený s existujúcim stavom a oslovený k vypracovaniu komplexného dlhodobého projektu revitalizácie. Následne boli definované základné ciele tohto projektu vrátane zvolených strategických krokov v nasledujúcich oblastiach:

Procesné riadenie firmy – workflow personalistika, efektivita činností, vnútrofiremná (interná) komunikácia, finančné riadenie a controlling, obchod a marketing. Začiatok samotnej spolupráce bol do istej miery veľmi vyhrotený, pretože sme boli konfrontovaní s radom odporúčaní a návrhov, ku ktorým sme sa stavali opatrne až zdržanlivo. Ale na pánovi Jemelkovi bolo už od začiatku spolupráce vidieť, ako svojim princípom, zásadám a návrhom na zdravé fungovanie firmy verí. Postupom času sme si priamo v praxi overovali funkčnosť a správnosť týchto postupov. Spolupráca stále trvá a vždy je čo zlepšovať a inovovať. Okrem zlepšených výsledkov hospodárenia všetkých oddelení našej firmy veľmi oceňujem zmenu vnútornej atmosféry a klímy v spoločnosti. Ďalším nami veľmi kladne hodnoteným faktorom pre ďalšiu spoluprácu je možnosť okamžitých konzultácií pri riešení rôznych situácií a mať takého firemného priateľa na telefóne. Po rokoch spolupráce hodnotíme túto dobu ako dobu rozvoja všetkých pracovníkov našej spoločnosti, zmenu myslenia s dôrazom na tzv. ťah na bránku.“


Máte záujem
o schôdzku?

 

Kontaktujte nás a nezáväzne preberieme možnosti spolupráce.

O nás

 

Sme tím profesionálov