Markéta pracuje na pozícii HR riaditeľky a má za sebou viac ako 12 rokov praxe. Začínala na pozícii personálnej asistentky v korporáte v Čechách, aby potom nasledovala svojho manžela na Moravu a tu nastúpila na pozíciu personalistky v spoločnosti, ktorá mala 170 zamestnancov. Po nejakej dobe sa presunula do spoločnosti so 400 zamestnancami do ďalšej českej spoločnosti, ktorá bola čistý automotive, kde bola na pozícii personálnej manažérky a mala pod sebou svoj vlastný HR tím.
Vo svojej praxi riešila nábory na všetky možné pozície od výroby, pani na upratovanie, kvalitu až po TOP manažment. Ďalej to boli procesy adaptácie, odmeňovania, motivácie, hodnotenia organizácie firemných akciách, budovania personálnej značky zamestnávateľa alebo riešení krízových situáciách.
Keďže si Markéta chcela doplniť teoretické vzdelanie v tejto problematike, vrhla sa na štúdium ľudských zdrojov na Masarykovej univerzite, ktoré už má úspešne za sebou.
Markéta pracovala aj v personálnej agentúre a pomáhala menším spoločnostiam nastaviť personálne procesy a učila ich hľadať kandidátov. Pretože v dnešnej dobe nestačí, aby napríklad asistentka dala inzerát na jobs.
S Markétou sa stretnete na všetkých výberových konaniach a budete počuť ju, keď s ňou budete komunikovať ohľadom práce.
Má doma manžela, jedno malé dieťa a psa. Jej záľuby sú práve výcvik psa, varenie, práca a prechádzky.