S firemnou kultúrou je to ako so značkou zamestnávateľa. Má ju každá firma (ktorá má zamestnancov, samozrejme). Ale nie každá firma si ju plne uvedomuje a systematický s ňou pracuje, utvára ju a rozvíja
Staňte sa niečím viac než len miestom, kam si ľudia chodia po peniaze
Nesledujte len výkon. Starajte sa o to, aby boli zamestnanci v pohode a o to, aby pracovali v bezpečnom a priateľskom prostredí. Pátrajte po ich potrebách a dajte im to, čo na svoju prácu potrebujú. Oni vám to stonásobne vrátia.
„Kultúra je to, čo ľudia robia, keď sa nikto nepozerá.”
Herb Kelleher
Firma je ako orchester, musí tam panovať poriadok, ale aj harmónia
Firemná chémia má obrovskú váhu. Pokiaľ máte v tíme 20 ľudí a prekĺzne vám tam jeden toxický človek, už to je veľa. Pokiaľ tam budú sedieť 2 alebo 3 jedovatí zamestnanci, bezpečne to stačí na rozklad celej firmy.
Poučte sa z chýb ostatných a zistite, prečo je firemná kultúra taká dôležitá
O čom budeme 60 + 30 minút diskutovať?
- O firemnej kultúre v malých a stredných firmách.
- Pozrieme sa na DNA firiem so skvelou firemnou kultúrou a tiež varovné signály, podľa ktorých poznáte tú zlú.
- O tom, ako ju nastaviť a udržiavať.
- O konkurenčných výhodách, ktoré sa s ňou spájajú.
- Poznáte najčastejšie chyby a brzdy pri vytváraní firemnej kultúry?
- Aké výzvy firemná kultúra predstavuje na ďalších 10 rokov.
Všetko na konkrétnych príkladoch slovenských firiem.
Po celú dobu webinára budeme odpovedať na vaše otázky na chate. A zakončíme to diskusiou na horúce témy.
Nie je na čo čakať, hurá do akcie!
Kedy?
Ve stredu 26. 10. 2022. Od 9:00 do 10:30 najneskôr.
Kde?
Na platforme Clickmeeting. Link vám dorazí emailom po prihlásení k webinári.
S kým?
Jiří Jemelka
Jiří je majiteľ firmy JPF zameranej na exekutívny interim manažment. Jednoducho povedané, firmy, ktoré sú v problémoch, stavia späť na nohy a tie, ktoré šliapu, rozvíja k lepším výsledkom.
- V súčasnosti jeho ľudia riadia úctyhodných 76 firiem.
- Ich úspešnosť je cez 80 %.
- Za 15 rokov pôsobenia majú za sebou viac ako 350 spokojných zákazníkov.
Sám o sebe hovorí, že sa orientuje ako na ľudí, tak na výsledky. Dokáže ostatných veľmi dobre viesť a inšpirovať k zlepšeniu. Je nezmarný pri hľadaní nových a nových riešení, čím občas vie liezť aj na nervy.:-)
Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už roky. V JPF vyhľadáva na českom a slovenskom trhu skúsených manažérov, ktorí majú za sebou preukázateľné výsledky a majú prekonávanie firemných kríz v malíčku. Počas webinára sa vám bude venovať na chate.
Jana Eckhardtová
Jana je zakladateľka marketingovej agentúry Malá marketingová. Má viac ako 12 rokov praxe a skúseností z desiatok firiem naprieč rôznymi oblasťami.
Čo potrebujete?
Vôbec nič, len váš čas a funkčné internetové pripojenie.